Zobaczymy jak będzie na śniegu.
Wczoraj na suchym i dziś na lekko mokrym bardzo przewidywalne.
Zresztą najwyższa klasa hamowania A na mokrym zobowiązuje.
Jest dużo ciszej niż na letnich! Dunlopach runflatach.
I niestety bardziej miękko. Ale o niebo lepiej niż na zimówkach jakie mam w Skodzie.
W porównaniu jazda RS na suchym na Uniroyalach to jak taniec na lodzie.
Skoda strasznie tańczy. Uniroyal mają chyba za wysoką kostkę - typowo na kopny śnieg.
Z uwagi że muszę zakupić do SKody dwie nowe opony. Jeżeli nie wezmę WRA4 to Continental, Dunlop lub Michelin. Będzie wtedy co porównać.
Bo Nokian i Uniroyal to inna liga.
Wczoraj na suchym i dziś na lekko mokrym bardzo przewidywalne.
Zresztą najwyższa klasa hamowania A na mokrym zobowiązuje.
Jest dużo ciszej niż na letnich! Dunlopach runflatach.
I niestety bardziej miękko. Ale o niebo lepiej niż na zimówkach jakie mam w Skodzie.
W porównaniu jazda RS na suchym na Uniroyalach to jak taniec na lodzie.
Skoda strasznie tańczy. Uniroyal mają chyba za wysoką kostkę - typowo na kopny śnieg.
Z uwagi że muszę zakupić do SKody dwie nowe opony. Jeżeli nie wezmę WRA4 to Continental, Dunlop lub Michelin. Będzie wtedy co porównać.
Bo Nokian i Uniroyal to inna liga.
Komentarz